21 de juny del 2007

La cadena humana, un èxit!

La cadena humana que va unir les escoles del barri Fort Pienc, va esdevenir un èxit! Ens voldrà escoltar ara l'Administració? Potser seguirà mirant a la llunyania mentre xiula distretament per tal de veure si ens cansem de reclamar que rectifiquin? No ens cansarem pas, no! Mentre es decideixen quines seran les proximes accions, podeu anar veient unes fotos de la cadena humana i llegir el comunicat de premsa que es va llegir a l'inici de la cadena.








6 comentaris:

Anònim ha dit...

Només em resta dir a tothom.

GRÂCIES.

La lluita continua.

Anònim ha dit...

Ahir em vaig emocionar molt veient la cadena. El símbol d'unir les tres escoles va ser fantàstic!!! No sé si l'administració rectificarà però nosaltres ja hem aconseguit algo que feia molt temps que era necessari: TREBALLAR JUNTS PER L'ESCOLA PÚBLICA DEL BARRI.
Espero que a partir del setembre puguem crear una plataforma al barri de pares i mares que lluïti per garantir l'igualtat d'oportunitats, que és el que en definitiva dóna sentit a l'escola pública.
Felicitats a tots el que van participar i sobretot als nens, que, com va dir el meu fill, van fer un viatge molt llarg.

Anònim ha dit...

Hola a tots.
Jo tinc una pregunta per a la comissió: Desprès de les contundents dades de matriculació que sabem desde el divendres 15 de juny, hi hagut algún contacte directe o reunió o similar amb el Sr Blasco o alguna altra persona del Consorci?? I desprès de la mani de la setmana passada, hi ha hagut alguna reacció per part de les institucions??? ...O simplement passen de nosaltres olimpicament... Hi ha alguna possibilitat de que hi hagi una reubicació dels nens a les altres escoles que tenen vacants???

També volia aprofitar per felicitat a la comissió per la seva feina i a tots els participants en la cadena, tant del Fort Pienc com d´altres escoles per l´entusiasme!!!

Anònim ha dit...

Jo hi afegeixo una altra pregunta a la comissió, sabem algo de l'impugnació de llistes que es va fer?

Anònim ha dit...

Davant tot el que pasa pregunto:
No diuen res les 50 families que si han aconseguit, de forma legal, plaça en el Fort Pienc i que veuran minvada la qualitat i el dia a dia de la formació dels seus fills (espais, pati, menjador, migdiada, sortides escolars (2 autocars=més preu), etc)?
No hi ha queixes per part de les mostres families que van anar a les jornades de portes obertes dels FP i que al final no van presentar com a 1a opció de matriculació dels fills donat que les places vacants reals (exclosos els que tenien punts per germans) eren molt baixes i ara resulta que hi habia premi amagat +25?

Les families que ja estem dins? Com serà el futur dels nostres nens de P4 i P5?

Com afectarà als nostres fills que arribin un grup més que no hi cap?

NO SOM SARDINES SOM NENS

Anònim ha dit...

Les families que varem acosseguir plaça al Fort Pienc per sorteig, la veritat es que vam patir molt. Ja sabeu a que em refereixo. Quan una escola t'agrada tant, desitjes amb tota la teva ànima que siguis un dels afortunats. En el meu cas, vaig ser afortunada, i quan estàs tant i tant contenta de que el teu desitg s'hagi complert, et diuen que aquell sorteig era de conya, que no valia, que la plaça es nostra però que entraràn 25 més. Et sents impotent i tot són pegas. Falta d'espai, males cares, etc. No tinc res en contra d'aquestes 25 families, però preferiria que solament hi haguessin 2 lineas, però ara per ara el que més desitjo és que la meva filla sigui feliç en aquesta escola.